笨鸟

Do What You Gotta Do - Meg Baird

很舒服的一首歌啊~喜欢!

存档灵魂:

Do What You Gotta Do
尽管去做你想做的

 

【歌词】

 

Man…… I can understand
how it might be kinda hard to love a girl like me
I don't blame you much for wanting to be free
I just wanted you to know
I love you better than your own kin did
from the very start
It's my own fault
for what happens to my heart
You see I've always known you'd go
But you just do what you gotta do
my wild sweet love
我的男人……我能完全理解
如何可能很难过时 还能去爱像我这样一个女孩
我不会有太多责怪 你想要去自由
我只是想让你知道
我爱你胜似我亲人
从一开始就是如此
这是我自酿的错误
因为我心无法自己
你清楚我一直都明白你会离去
你尽管去做你想做的
我疯狂的爱依然为你甜蜜保留


Though it may mean I'll never kiss your sweet lips again
Pay that no mind
Just find that dappled dream of yours
Come on back and see me when you can……
尽管它可能意味着 我永远不会再亲吻到你甜蜜的唇
但这又何妨
你只是在去追逐你蝴蝶般的梦
快点回来吧, 回到我的身旁当你再次想我的时候…...

 

Well I know they make you sad
They make you feel so bad
They say you don't treat me like you should
Folks got ways to make you feel no good
I guess they got no way to know
I've had my eyes wide open
from the start
And boy you never lied to me
And the part of you they'll never see
Is the part you've shown to me
So you just do what you gotta do
my wild sweet love
我知道他们会让你伤心
他们让你感觉如此糟糕
他们说我不能如你所愿
总有人会说三道四让你感觉不快
我想他们无法知道
我的双眼洞穿所有
从一开始就是如此
男孩你永远不用对我说谎
他们永远不会看到, 你最真实的那部分
你展示在我面前的那部分
你尽管去做你想做的
我疯狂的爱依然为你甜蜜保留

 

Though it may mean I'll never kiss those sweet lips again
Pay that no mind
Just find that dappled dream of yours
Come on back and see me
Come on back and see me
Come on back see me when you can
a………….aaaaan oh oh
尽管它可能意味着 我永远不会再亲吻到你甜蜜的唇
但这又何妨
你只是在去追逐你蝴蝶般的梦
快点回来吧, 回到我的身旁当你再次想我的时候…...
快点回来吧, 回到我的身旁
快点回来吧, 回到我的身旁
快点回来吧, 回到我的身旁当你再次想我的时候…...
啊………啊啊啊啊哦哦


评论

热度(35)